top of page

איך להשקיע בביטחה ולייצר תשואה של 300% - 200% בשנים בודדות ?

השקעה בנדל"ן ביעדים שמעבר לים מחייבת לרוב הון של לפחות 55,000 $ ומי שמעוניין להשקיע בנדל"ן בארה"ב כמו זה מסתכן ברכישת נכסים ישנים ומוזנחים באיזורים שאינם אטרקטיביים.

בנוסף, ישנם עוד מספר "כאבי ראש" כמו תחזוקת הנכס, דאגה לשוכר אמין, ניהול והגשת דוחות לחברה שתפתחו בארה"ב ועוד כהנה וכהנה דברים שעלולים להדיר שינה מעיניכם.

החדשות הטובות הן שסכום של 18,000 $ יספיק לרכישת מגרש בגודל דונם, מאושר לבנייה באחד מאיזורי הביקוש העולים של פלורידה, ארה"ב. ראוי לציין כי מדובר בהזדמנות פז שלא תחזור על עצמה מאחר ומחיר מגרש שכזה, לפני משבר הסאב פריים, הגיע לסכומים שבין 60-70 אלף דולר.

בגלל הביקוש הגבוה לנדל"ן, מלאי הבתים בדרום פלורידה הולך ומצטמצם במהירות והמחירים מרקיעים שחקים, לכן, הצפי של המומחים הוא שהביקוש הרב למגרשים יגרום לעלייה ניכרת בשוויים כבר בשלוש השנים הקרובות.

כלומר, מי שמשקיע היום, יוכל לממש בתוך זמן קצר את השקעתו הבטוחה ולהינות מרווח עצום שיאפשר לו לממש את חלומותיו עם ההון גדול שירוויח.


איך הפך החוף המערבי של המדינה השימשית לאיזור נחשק להשקעה ?

אודות לאקלים נוח ועלייה משמעותית באיכות התושבים וברמת החיים, גדלה אוכלוסיית פלורידה מכשישה מיליון תושבים בשנות השבעים למעל לעשרים מיליון בשנת 2012 ומספר התושבים הולך וגדל. למעשה, פלורידה היא המדינה בעלת שיעור גידול האוכלוסיה הגבוה ביותר בארה"ב.

המגרשים ממוקמים בשכונות מגורים איכותיות מוקפות מגרשי גולף ואיזורי בילוי מהממים. רק כיום ישנם באיזור המגרשים ארבעה פרוייקטים בבנייה של מגורים, נופש, מלונאות וקניות אשר אמורים להסתיים לקראת שנת 2020.

כדאי לדעת כי חלון ההזדמנויות הולך ומצטמצם ומי שמזדרז לרכוש נכס בתקופה זו יוכל למצוא מגרש במחיר סביר ולזכות בתשואה של מאות אחוזים כאשר מחירי הנדל"ן בארה"ב ימשיכו לעלות.


איך לבצע את המהלך גם אם איננו מבינים בתחום ?

תהליך רכישת נדל"ן בארה"ב עלול להיות ארוך ויקר, בחירת הנכס ומיקומו צריכה להיעשות תוך כדי הבנה מעמיקה של האיזור ובנוסף, תמיד צצים קשיים הכרוכים בהבנת החוק המיסוי המקומיים.

כאן נכנסות חברות הנדל"ן העוסקות במכירת מגרשים בארה"ב. ברגע שתפקידו את התהליך בידיהן, יהיו לעסקה "אבא ואמא" ותוכלו להיות בטוחים שהכל מתנהל באופן המיטבי.


משקיעים מרוצים מספרים: "אם אני השקעתי, כדאי לכם להשקיע"

אבי טוויזר הוא אחד המשקיעים שרכש לאחרונה מגרש מחברת פלורידה ישראל. לדבריו, בתחילת הדרך הוא היה חשדן וחשש מאוד מרכישת מגרש בארץ זרה ורחוקה. לאחר מספר פגישות עם קינן בר עוז, בעלי פלורידה ישראל, האמינות והיושרה של החברה ובעליה שכנעו אותו לבסוף להשקיע. גם הסכום הנמוך ופוטנציאל הרווח סייעו לאבי בהחלטתו לכדאיות העסקה.

הילה קחלון חיפשה מה לעשות עם הכסף ששוכב בבנק ונשחק. לאחר שנתקלה בחברת פלורידה ישראל, נפגשה עם בעליה, קינן בר עוז ולמדה לעומק את הנתונים הכלכליים המעידים על אטרקטיביות העסקה וחוזקה של החברה, רכשה שני מגרשים.

אביאל אברמוביץ' מצטרף להמלצה. במהרה הבין כי הוא נמצא בידיים בטוחות והשקיע יחד עם בנו, תחילה במגרש אחד, ובהמשך, לאחר שהתרשם לטובה מהתנהלותה המקצועית של החברה ומטיב ההשקעה, רכשו הללו שני מגרשים נוספים.

כיום, אבי, הילה ואביאל, כמו רבים אחרים מלקוחות החברה, ממליצים לכל ידיד או מכר להשקיע רק באמצעות פלורידה ישראל בגלל השירות, האמינות, השקיפות, המקצועיות, פוטנציאל הרווח והליווי המשפטי הצמוד של משרד עו"ד מהמובילים בארץ.

96 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page